6 Eylül 2014 Cumartesi

Ayrılığın İki Evresi; 2 Dağılma

Ayrılık hiç de öyle kolay atlatılan bir şey değilmiş. Tam acını yaşayıp atlatmaya karar verdiğinde bile buna izin vermeyebiliyor şartlar. Evet tam da acımı yaşamaya, her şeyi sindirdikten sonra olanları unutup yoluma devam etmeye karar vermişken ve geri planda Müslüm Gürses çalarken beni aramıştı.

Dondum kaldım önce neden arıyor diye düşündüm. Sonra açayım telefonu ağzıma geleni sayıp kapatayım dedim. Ayrılığımızda başrol oynadıkları için annesinden ve halasından nefret ediyordum  "Orospunun çocuğu, orospunun yeğeni, ne istiyorsun benden" diyip bağırıp çağırıp telefonu kapatayım dedim. Nefretimi kusup rahatlayayım. Ya da telefonu açayım ağlayarak  " Hiç aramayacaksın sandım. Seni çok seviyorum, n'olur beni bırakma, senin gibisi yok. Ne dersen o olacağım yeter ki beni bırakma" diyeyim diye düşündüm. Saniyelik zaman diliminde aklımdan sayısız cümle geçti, kalbim ise tarihinde ilk kez bu kadar hızlı atmıştır herhalde. Biraz daha çaldı ve açtım telefonu "Efendim" dedim. İlk cümlesi "Seni çok özledim" oldu. Ne diyeceğimi şaşırdım. Böyle bir şey beklemiyordum. yalandan nasılsın falan diye sorar kapatır dedim. Devam etti. "Bana çok kızgınsın biliyorum, askerden dönmüştüm kafam çok karışıktı. O an için mantıklı gelmişti ama nasıl bir hata yaptığımı anladım. İstanbul'a gelip senle konuşmak istiyorum. Lütfen hayır deme bana bir şans ver" dedi. Donup kalmıştım. Telefonun diğer ucunda mıyım diye kontrol etmek için sürekli adımı tekrarlıyordu. Ağzımdan birden şu kelimeler döküldü. "Gel, ben de seni çok özledim"


Ona gel demekle denenmişi denemenin ve beni yerle yeksan edecek bir olayın kendi ellerimle start'ını verdiğimi bilmiyordum. Kendimi kandırıyor, tekrar barışıp mutlu olacağımızı, sorunlarımızın üstesinden geleceğimizi düşünüyordum. Sonuçta hepimiz insandık. Hata yapabilirdik. O da yapabilirdi. Hala birbirimizi seviyor ve özlüyorsak bize ne engel olabilirdi diye düşünüyordum. Ayrılığı kabul ettiğim hızla geri dönüşünü de kabul etmiştim. Çoktan dağılmıştım haberim yoktu...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder